jahopps :P

Hörde jag en skål, min kära vän?
Kom höj ditt glas nu tömmer vi den
Ta det piano inga men.
Du, släpp bekymren. Ta det sen.

För vi kan ta oss härifrån, om du vill, härifrån.

Tänk på de stunder vi har haft.
Du och jag vi var i trans.
Men alla skratten dom dog ut.
Varför då? Varför är det slut?

Men vi kan ta oss härifrån, om du vill, härifrån.
När du ler, härifrån.
Vi kan ta oss härifrån, om du vill, härifrån.
När du ber, härifrån.

Hörde jag en skål, min kära vän

den låten e bra men nu lite uppdatering.. 
 
har röjt här hemma idag lunas rum har nu inga lådor kvar sedan va jag o köpte blommor :P riktigt nice. 
nu sitter jag o varvar ner lite ska snart dra igång igen :P måste ju hitta gardiner jag tycker passar i mitt v-rum :D är lite mera kräsen nu. snart åker soffan ut och skaffar en annan :D 
 
och snart ska man få upp en stor fin tavla här över sängen. men på listan i morgon
 
skall sätta upp massa saker på lunas rum :P sedan måste hatthyllan i hallen upp :D 
 
de kommer komma bilder på hur de blir allt efter som :P hehe kommer bli kalas bra tror jag :D 
 
men ska ta kort om en stund får se om jag pallar att ladda upp bilder men de hoppas jag men först ska jag leta gardiner till v-rum och lunas rum hehe hej så länge :D 
 
 
 
Älskar dig mammas sovande lilla prinsessa :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0