Året 2013.

Skulle flyttat till boxholm men blev ej så blev lämnad feb gravid med min lilla dotter massa bråk under hela graviditeten med exet som gick direkt till en annan och gjorde henne gravid med

Lunis fyllde 5 år jag fyllde 25 :) 
Luna tappa sin första tand :) 

Träffade min underbara pojkvän Johan 
Va på vallåkra 

Luna blev storasyster o jag blev mamma igen till melina. 

Och nu de sista jag har nu fått reda på massor så kan lova att allt blir bättre 2014 :) jag är starkare nu! Så 2014 kommer bli perfekt men de tjuvstartar redan idag ;) hihi lycklig tjej med dem 2 bästa underbara barnen och de underbaraste vännerna man kan tänka sig finns 2 st som står mig närmast och ni är guld värda och att ni ens orkar men tack för att ni stöttar och står vid min sida. 

Massa tråkigheter har hänt men de vägs över med de lyckliga som hänt. 

En ny jungfru födsel ;) hahaha ne men att vara ensamstående med mina barn är de bästa som kan hända luna har mig och sin pappa Jonas och melina har mig. Kanon bra detta blir hihi 

Vad de gäller mina barn så älskar jag dem över allt annat. 

Och nu är de så att jag är fullt medveten om vad en viss människa försöker med och de kan DU glömma! Men skriver så här bring it. on! Jag kämpar mera än dig och du kommer aldrig vinna ett skit! 

Jag är starkare lyckligare och bättre än dig! 

Hepp de va en snabb förklaring på mitt år :P 

Men nu ska jag sova natti natti 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0