Ja vad ska man säga och tänka

Jag beslutade idag för att ge upp allt kämpande efter flera månader. Jag gjorde nog de bästa valet nu för både melina och mig och Lunis allt blir nog så mycket bättre och jag slipper kämpa för saker som inte händer iallafall. Det är massa tankar som snurrar men de är saker jag aldrig kommer få några svar på. Så det är bara att nu lägga saker bakom mig och blicka framåt och det gör jag allt :) 

Nu blir de en del förändringar sedan letas de bostad för fullt nu när den önskan går i uppfyllelse så kommer allt bra rulla på framåt de tror jag verkligen. Jag trivs bra med mitt liv men måste nu lägga alla mina obesvarade frågor bakom mig och enbart ta hand om mina underbara barn och min underbara pojkvän :) 

Tur man har en sådan bra kille som stöttar mig igenom allt detta han är guld värd. 

Nu e man hos lillans farmor och det är dags att sova konstig känsla men underbart att vara här iallafall. 

Nu säger jag melina och sessan god natt :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0