Hur?

Ja hur kunde de bli så? hur kunde jag vara en sådan människa som kämpar som fan ? saker som jag tycker är så rätt och en självklarhet tycker andra e så fel !!! Allt jag begärde va att du skulle träffa din dotter inget annat men alla förhoppningar har försvunnit all kämpar glöd är borta lillan blir snart 1 år hon blir stora tjejen :-)

det är inte mitt fel inte mitt misstag att skita i sin dotter min dörr har varit öppen men du har skitit i allt som finns med henne. sorgligt att du utsätter henne för detta ett barn som inte bett om detta.

hepp till annat

min stora började skolan igår hehe va glad hon va och allt hade gått kanon. :-)

måste säga de att det mesta rullar på visst jag jobbar som fan men de går ändå. :-)

glad mår bra och e lycklig underbart är de ne fortsätta jobba nu då :-P

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0