ja så e de

rätt gött när folk börjar förstå :D
 
ja så e de har en så passande tröja nu så de e galet haha efter allt folk säger om mig så har jag en tröja med just de dem kallar mig på hahaha passar ju bra då :P 
 
de e så kul att se ibland asså ego trippade människor som dig som hindrar stoppar och inte gör något bättre haha ego kallas de, du fattar inte mycket men de du tycker e att allt skall vara på ditt sätt e de inte så så stoppar du allt som bara går. 
 
dumma lilla människa vad har du att vara rädd för? opps de vet jag ju redan hahaha :D 
 
idag har jag röjt i min lgh och lagt in kläder o grejer nu har man ju hunnit när man e ledig tills på söndag :D 
 
Så i helgen e de jag och barnen som skall hitta på saker :D 
 
vi ska bland annat åka till onsala :D 
 
ne dags att sova så jag kommer upp och kan tvätta 1 eller 2 maskiner tvätt med :D skall dammsuga och skura golven när jag vaknat med :D
 
ja just de luna va 2a dagen i skolan gick toppen 
 
och melina tog skeden med mat på och hon åt sedan när jag skulle ta skeden o fylla på med mat så blev hon vansinnig men när hon fick skeden igen o såg att de va mat på så åt hon hehe
 
ord hon nu kan :
 
mamma
titta 
yaya
där
 
:D 
 
ne nu säger jag god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0