Finns så mycket...

...
Att Berätta.  
 
För 6 och 1/2 år sedan ca så åkte jag upp till Falköping för att träffa en kille när jag va hög gravid med luna. 
Allt va kanon trivdes jätte bra i hans sällskap och med hans familj men de började dala utför. Hans ex jagade oss han fick aldrig vara i fred de va terror på hög nivå. Hon kunde inte sluta torra honom.
 
Tiden gick men jag stannade kvar han va med vid lunas förlossning och han kom till att bli lunas plast pappa. En dag valde han att lämna mig dock ville han tillbaka igen vilket de blev. Men så e dag fick jag nog och han åkte ut. Han stod då på en av mina bilar som han vägrade skriva över.  Folk åkte utanför dem gasade sladdade åkte in på parkeringen plockade reg skyltarna och punkterade alla däcken. Där va jag ensam med min dotter i min lgh och hon va sjuk hade behövt åka in till sjukhuset men de gick ju inte bilen hade dem ju förstört. 
Jag ringde polisen gång på gång men aldrig fick jag någon hjälp. Jag kämpade emot satte igång o käfta med dem på sms för dem skulle lägga ner men de gick inte de va flera stycken som höll på varenda natt. De slutade med att jag stack till en kompis med luna men där när vi vaknade en dag så skrek han rätt ut när han va ute med hunden då hade dem varit där o slått in en ruta på hans bil vi struntade I de försvann en natt bara till ett annat ställe för att få lugna ner sig. Sedan dröjde de ej många nätter innan han jag va hos fick ett sms där de stod har du gevalia hemma för oväntat besök? Vi fattade ju direkt att dem skulle komma igen så vi för flyttade oss till en kompis till honom som bodde på andra sidan vägen så hade koll in till hans hus hela tiden.ä mycket riktigt så hörde jag min gamla bil komma o dom hade lackat om den svart m.m en bil jag själv bekostat då jag bytte bort en annan bil mot just den. Dem gick runt hans hus dem va runt över allt där som tur va hade jag flyttat min bil så dem såg mig inte vi ringde polisen som kom till hans kompis då dem åkte dit för att bråka. Polisen sa till dem att dem skulle försvinna från den staden. 
 
Va vaken hela den natten och åkte sedan med in till polis stationen. 
 
Sedan va jag hos en tjej kompis ett tag hon och jag åkte till tidaholm för att hämta mat och grejer de tog max 3 min så va dem på utsidan. Gapande och skrikandes.  
Efter några dagar 
hon o jag stack och köpte en volvo 740 till mig då den förra bilen inte va så bra. 
Och jag tog mig till tidaholm igen för att hämta grejer då fick mitt ex syn på mig ag ville där i från då jag hade luna bredvid mig men han körde efter ut på stora vägen och försökte preja mig av vägen 2 ggr sedan stannade han vid en infart och kastade en stor flaska med kolsyrat vatten som va o öppnad på lunas fönster de va tur att inte rutan gick sönder polisen va inkopplad även vid detta ärende. Dem hade även anmält mig till soc med falska anklagelser soc la ner men dem fortsatte  o gjorde anmälningar men soc la ner. 
 
Till Slut valde jag att gå tillbaka till honom igen för att de skulle bli lugnt o de blev de tills jag verkligen inte klarade av att leva så mera. Sedan höll terrorn på från o till tills i maj då jag flytta men inte ens då sluta de de va terror jag skulle köra luna o bekosta allt trots att han ej har någon laglig rätt till henne. Fick honon till Slut att hjälpa till men vilket liv  de blev. 
En söndag skulle han köra ner luna som han hade lovat han hörde av sig sent o sa att han inte tänkte köra att han va för trött. Jag satte min lilla i bilen gubben sa till mig att ta hans kort och tanka vilket jag gjorde och så åkte jag  
 
Kl 00.00 skrev jag till honom att komma med luna till en parkering vilket han vägrade. Jag tog med mig en vän o åkte dit han va till 2 förre detta så kallade vänner till mig. Väl där så kom de ut ca 15 pers några med öl i händerna 
Efter de satte jag stopp med att luna skulle dit mera då fick jag anmälningar igen med lögner o på hopp bland annat från hans familj  soc la ner efter utredning.
 
Gång på gång bevisar jag att jag e bättre o starkare och att jag e en bra mamma. 
 
Deal whit it ni får inte träffa luna mera för de!!! Hon är min dotter jag har fött henne och i hennes blod finns mitt dna inte erat!!! 
 
Behövde skriva av mig tack :-) 
 
Ha en trevlig natt tjo 
 
 
Trackback
RSS 2.0