Funderingar/ ilska

Ja de kan man ju lugnt säga. Men samtidigt är jag så otroligt glad över att jag blev dumpad av personen. Tänk att jag gick på allt men man gör väl de när man älskade en person så högt de va ju klart att man litade på vad människan sa. Nu i efterhand så ångrar jag de. Det ända ur de förhållandet jag inte ångrar är min lilla. Hon är så underbar dock får inte han uppleva nått av de då han gjort sitt val. Han gjorde en annan på smällen så han fick ett till barn 1,5 månad efter min lilla kom. Ush och inte har han vett på att skämmas heller. 

De är så mycket som händer och frågan är hur de kommer kännas att se människan. Ne ush försöker trycka undan dom tankarna nu för det är inte än men jag vet att dagen kommer då jag måste sitta under samma tak. Tycker de räcker de som hänt och vill inte ha något med människan att göra kan man svika så jävla illa så kan man hålla sig borta. Visst det är exakt det han gör då han valt att bara bry sig om den andra ungen bara ladda upp bilder på den ungen med mera. Men jag anser att de är så fegt har aldrig hindrat att han skall träffa lillan har försökt har planerat tider men han har bara prioriterat den andra ungen. Den han är med har sagt att får hon ej vara med eller i närheten så kommer han ej träffa sin dotter. Fine de är upp till dem men att släppa in någon i mitt hem som skulle varit min kompis som gick å blev på smällen med mitt ex kan man förklara de hatet jag känner? Nej tyvärr det går inte det är för mycket. Han är välkommen men inte hon. Då har jag fått till svar att jag skall lämna min lilla till en soc tant så han kan träffa henne. ALDRIG i hela mitt liv då jag är hennes trygghet . Men då får man till svar att jag fattar inget och att jag tänker så konstigt och det ena med det fjärde. Han sitter och ljuger till folk och smuts kastar mig med en massa skit folk vet inte ens hälften av vad som händer och sker! Har till och med fått höra att han sagt att han ska få min lilla i från mig! Där va pricken över i:t. 

Ne nu har jag skrivit lite av de som hänt/ händer jag tror ju inte detta är slutet på historien men jag är så jävla trött på att få skit hela tiden. Nu är de min tid att resa mig och sätta ner foten ordentligt och det kommer jag att göra! 

Ha de bra 




Kommentera normala kommentarer otrevliga och dumma kommentarer kommer att tas bort och blir då ej heller publicerade. 

Natti natti 




Älskar mina 2 underbara barn mest av allt på denna jord :) varje framsteg ni gör är sådan lycka och att få se er växa upp är helt fantastiskt :) 
<3 jag är väldens stoltaste mamma till 2 vackra döttrar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0