Underbara barn

Ja de kan man säga att dem är :)

Min stora åt jätte bra idag sedan duschade hon och vid 19.10 så la hon sig och somnade :) <3 hon har varit hos sin pappa i helgen som va och åkt pulka och massor :) men så skönt att ha henne hemma :) 

Min lilla hon skrattar och gör stora framsteg varje dag i utvecklingen man får många skratt :) hon sov då hon med när luna somnade :) hon somnade i vagnen :) sedan bar jag in henne i sängen och där åt hon och nu har hon somnat om :) jag är så glad över att ha mina två underbara döttrar :) ensamstående men stark :P 

I helgen så är det dop för min lilla :) faddrar är utsedda och de kommer nog bli bra detta :) 

Framöver så blir de lite tråkiga grejer men det är vara att ta de e bara så att jag funderar över hur oansvarig en människa får lov att vara :/ kan man bara välja bort barn så :/ varför ? Jag fattar inte de jag skulle ALDRIG i hela mitt liv kunna de. Jag tittar på mina barn och känner hur stolt och lycklig jag är. Dem är mitt allt. Verkar inte som om alla tänker samma men de finns ju idioter till allt :/ 

Nu är det dags att sova ska köra min stora till dagis och den lilla ska jag ta med mig till vårdcentralen. De måste bli någon rätsida på allt någon gång. 

Ne nu säger jag god natt är lycklig men långt där inne sitter en stor besvikelse och läser du min blogg så vet du mycket väl vad du gjort! Jag säger bara de håll dug borta du har gjort nog! 

Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0