12 maj 2012

Då blev jag tillsammans med en kille jag känt i flera år en kille jag varit intresserad av länge och som jag till Slut fick träffa och de blev mera och mera den 12 maj så blev vi tillsammans jag va över lycklig de va helt fantastiskt vad glad jag va. även den 12 maj så vart jag gravid men valde då de gick fort att göra en abort. han blev arg besviken och ledsen men de va så mycket bråk med hans ex när hon fick höra att jag va de. Så jag orkade inte därför gjorde jag som jag gjorde.

Jag pluggade i örebro och hade en husvagn där men va mycket hos exet och jag trivdes mådde helt fantastiskt och kände verkligen att han betydde en hel del för mig. Jag älskade hans familj då och gör det fortfarande. de är underbara människor.


Han och jag höll på med våra bilar fixade och trixade jag va ju kär i den 945 an han hade och hade möjlighet att köpa den av honom. Vi åkte till Stockholm och hade lagt in madrasser i skuffen samt att vi va vid en vacker sjö. han jag och hunden.
jag trivdes något otroligt i hans närhet.

Luna hade jag på helgerna då jag pluggade och behövde bli klar så lunas pappa hade henne.

Sedan ville mitt ex ta en paus jag blev helt förstörd. men jag åkte upp till hans lgh la ut massor med rosor och kort över allt för att visa att jag inte ville förlora honon. kom överens om att vi inte skulle hålla på med andra utan han behövde tänka. visst jag hörde av mig till honom och fick då höra att hans ex bodde i hans lgh jag blev fundersam men trodde på allt han sa.

Sedan började vi umgås med grannarna hade ändå väldigt kul tjötade skrattade och så :-)

jag och exet hade våra duster för hans ex la sig i och sa en massa att han hade bott med henne haft sex med henne sedan när han hade gått ihop med mig igen och jag åkte till skolan så skulle han tydligen åkt till henne jag skrattade trodde ju inte på de han va ju min. han älskade ju mig.

Jag ville ju inte bråka med honom jag ville släppa min svartsjuka jag trodde ju på honom. och den 24 dec 2012 förlovade vi oss och började diskutera bröllop så glad jag va min prins (trodde jag).

även då bestämde vi oss för att försöka skaffa en liten tillsammans allt kändes så rätt och efter nyår så gjorde jag ett test med grannen i samma lgh (vilket jag idag ångrar) och de va positivt både han och jag blev lyckliga de va ju de vi ville (trodde jag) . Vi flyttade till en nybyggd villa och hade hjälp av grannarna. skaffade en vovve. visst vi hade de jävligt tufft där ute men vi kämpade på.

En dag så sa han att han ville lämna mig. Jag hade jävliga hormoner och va inte så bra de vet jag om. Men blev chockad han visste ju att jag va gravid

men han stannade en vecka sedan sa han att han skulle provköra i bilen och komma tillbaka men han kom inte tillbaka jag skrev o han svarade att tänkte o så. jag bad honom komma tillbaka. Han svara inte. kl 07.00 på morgonen va han fortfarande Inte hemma. Jag åkte iväg och hittade honom hos förra grannen jag gick upp banka på dörren ingen öppna jag gick tillbaka till bilen då kom han ut de blev full med skit.

massa bråk hela tiden. Jag bröt ihop. Jag åkte upp för att hämta grejer då kom han dit med henne i bilen. att jag inte exploderade värre än jag gjorde.

Sedan sket han i allt som hade med bebis att göra han berättade i början på sommaren 2013 att han skulle ha en unge till när jag träffade honom hos hans mamma. Jag blev ledsen för han hade ju ändå kommit hem till mig och gjort de ena med de fjärde.

han kom aldrig på något ul jag gick igenom ca 5 st och massa undersökningar brydde han sig att dyka upp nej. min lilla va beräknad på hans födelsedag hörde han av sig nej. Jag hörde av mig den 26e efter hon hade kommit han kom och hälsade på på lördagen.

han har bara träffat henne 5 ggr.

han skulle hjälpa till. Med grejer till henne med mera. han sket i de han bryr sig inte än idag och förra veckan när man fick gå till tinget med advokat så blev faderskapet fastställt då han erkände de.

men han behagade inte ens då att dyka upp.

han har tatuerat in den andra ungens namn som kom 1 1/2 månad efter min lilla. han laddar bara upp bilder på den andra han ljuger för den han e med och berättar för mig att han ej får åka och träffa min lilla.

Sedan fick jag reda på när han o jag va tillsammans att de va sant de att han va otrogen o skit. de jag har e min lilla som jag vet att jag gjorde av kärlek. Men att bli behandlad på detta sättet och att min lilla sedan blir drabbad de e sjukt. Men e så glad över att hon har sin farmor och den sidan på familjen. Och min familj självklart. Men hon får ej ha sin pappa nära för han behagar inte att göra rätt för sig det är sorgligt.

nu har jag iallafall berättat en liten del.

Nu ska jag jobba så jag kommer hem till mina sjuka barn :-(

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0