Allt o inget

Jaha idag har man skrivit kontrakt på lägenheten e så glad ÄNTLIGEN :-)
har massor av idéer i huvudet för å fixa till mig och mina underbara ungar så nu blir de också att fixa skola till luna och ställa melina i kö till dagis :-) gud vilken härlig känsla det är att nu ha fått lgh så vi kan få ordentliga rutiner :-)
 
 
 
Har varit och ridit en sväng och efter de så träffa jag 2 kompisar och badade en sväng de va gött som tusan :-) 
 
Ne nu kallar sängen i morgon skall jag möta upp en kollega så jag kan få min grill till bilen igen bilen ser rätt fattig ut utan grill 
 
 
 
Nu kommer de ej finnas något krom på bilen grillen är plast dippad :-P 
 
Här kommer en bild på hästen man rider på :-) 
 
Fin är han allt :-) 
 
 
Luna och jag <3 
 
 
Morgon mys med melina <3 
 
Natti natti 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0