vänta vänta

Ja så e de tydligen i detta jobbet. Och nu påminns jag att skall se till att söka jobb så man kanske kan får köra med släp med :-)

gud va skönt det är att det mesta ordnar upp sig hela tiden nu :-)

alla som ej trodde de som nu sitter lägre i skiten kan fortsätta sitta där jag tittar ner på er och skrattar ;-)


jag mår så otroligt bra :-P

stolt 2 barns mamma till 2 underbara flickor som JAG får uppfostra till att bli dem bästa barnen :-) jag får finnas där jämt och de e något fantastiskt att se allt dem gör o lär sig :-) melina lär ju sig något nytt varje dag lika så luna.

Idag red luna med men ingen längre stund då de blåste och ville inte hon skulle bli värre än va de redan e med den förkylningen mammas stora tjej.

lillan har nu mera en "pappa" på pappret vilket e kanon bra då har hon någon att kontakta när hon är stor nog och vill de själv.

och nu på fredag åker vi och kollar lghen och skriver kontrakt. Sedan skall jag leta hus så flickorna får varsitt rum och så. dem skall ha det bästa :-)

tänkte jag skulle ta och köpa lite grejer till dem nu i månadens Slut :-P kanske till och med drar till ullared en sväng får la se :-)

eller om man drar in till nordstan och shoppar :-) ja jag får la se vad jag känner för eller så tar man de bara lugnt skall iallafall köpa ett strand tält så kan lillan ligga i de på stranden :-P

Ni kan döma mig ni kan snacka skit bakom min rygg ni kan helt enkelt hata mig jag bryr mig inte jag vet att folk läser som tokar att ni e så jävla nyfikna hahaha de e otroligt kul men läs på allt skrivs inte här ändå ;-)

det senaste har jag mest spytt galla enbart för att de varit sanningen medan andra snackar skit om mig.

Jag har erbjudit melinas pappa att träffa henne men han får ej träffa melina utan sin andra säger han inte med mig iallafall. Och inte F*N släpper jag iväg melina till någon hon inte känner aldrig i mitt liv.

Det går att diskutera med mig men man får då också hålla det man lovar gör man inte de så får man faktiskt skylla sig själv till att jag blir förbannad. är man också skyldig mig pengar och sedan också sitter och ljuger mig rätt upp i ansiktet vf ska jag då va den som skall stå där och va glad? haha men de e ändå roligt för sedan får man höra en massa ändå! min dotter betyder inget för sin så kallade pappa för då hade han visat de han skaffade ju en unge till en och en halv månad efter melina kom. Men läs och häpna den bryr han sig tydligen om. melina finns ej med på några bilder han hör inte av sig o frågar hur det är med henne ingenting. han brydde sig inte Heller när hon låg i min mage han visste när hon va beräknad inte ens då hörde han av sig. Det är faktiskt inte bara mitt ansvar att ta kontakt. jag har försökt med massa taktiker tex vara glad arg ledsen förbannad tyst m.m har de hjälpt nej det har de inte nu har jag inte pratat med människan på länge och de bevisar att han inte bryr sig! de skadar melina med dessa själviska tankar som människorna håller på med. Jag vet om att hon är planerad att hon blev skapt av så kallad kärlek som jag trodde. haha ja gud ja. men hon och luna är de bästa som finns jag ångrat inte en sec att jag blev gravid. dock visste den så kallade pappan till melina hur lunas biologiska pappa är. och Ändå är han 10 ggr värre än den fadern. hur F*N kan man med att behandla sitt egna kött och blod så här? i min värld så kommer jag aldrig förstå de för jag skulle aldrig lämna något av mina barn i sticket. jag finns där jag är deras mamma och jag älskar dem hur mycket som helst. va F*N är oddsen att man skall stöta på ett värre svin än den första ja gud ja. Ne detta är en liten del skall ta och förklara mera i en hel het en dag då jag har tid. Det skall väl inte ta så lång tid tills dess kanske händer att jag låser bloggen men då e de bara att ta kontakt med mig och få lösen och så :-P

ha de gött mina vänner och ni andra nyfikna hahaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0