åh vad glad jag e :-)

Fick ett samtal i dag där jag fick tid och dag :-) så snart snart snart kan jag och melina lägga den bakom oss :-) de kommer blir så fantastiskt skönt. :-) att se den människan ladda upp bilder på enbart sitt andra barn med aldrig på melina de säger en hel del. att bara vara med sitt andra barn och inte sitt första de e ju patetiskt. någon som gör så gör ju bara bort sig. Men jag ska lära melina om vett och etikett och inte hålla på att ljuga som du gör. Jag skall lära henne att rå om människor i hennes närhet jag skall lära henne allt de dära som du inte är! medkänsla omtanke och respekt. de e något du borde visa melina dock e de svårt för dig när du inte får visa henne de. Det är iallafall va du sagt att du ej får träffa melina de berättade du ju där i Mullsjö sist du träffa melina och mig. och hur dåligt du mådde. de berättade du även när du kom upp på helgen och ville ha avtryck till tatuering. men de e de jag säger du e full med lögner och nu har du väl inte sagt sanningen än om att du varit och träffat melina 2 ggr under dem veckan du hade dragit. du e så falsk så de e otroligt. Du lovade att du skulle skärpa dig att de inte skulle bli på samma sätt när du gick tillbaka till henne utan att hon fick ta att du träffa melina. men oj så fel allt blev.

Jag hoppas du J är nöjd att ha fått bort melinas pappa i från henne (det är iallafall vad han säger)

och du D jag tar inte vad som helst de ska du ha klart för dig. melina rör du inte mera nu du har gjort bort dig. va e de o stanna hos en brud som nekar dig att träffa ditt egna barn??? haha jaja så e de la. man skiter tydligen i sitt egna kött och blod. nu skall jag göra det du aldrig gör och de e att ta hand om min lilla.



jag skall bara prata med chefen så jag får ledigt den dagen om jag nu inte redan e de.

Jag kommer må så bra efter detta för då borde allt vara klart eller att man får någon rätsida på allt.


Jag blir så trött bara men bloggen kommer jag snart låsa. och jag kommer ha lösen eller så kommer jag ej skriva mera :-)

orka med...

Ne nu göra annat Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0