Gött e de :-)

Ja idag lämnade jag bilen nu väntar jag bara på ägaren till den andra bilen skall komma hem så jag kan betala och skriva under papper :-)

underbar dag idag lillasyster o hennes kille har varit här och firat min stora tjej som blev 6 år i måndags vi har grillat och haft super kul :-) melina och tobbe hade nog as kul haha melina hoppade då gjorde tobbe så tillbaka o hon stanna till tittade på honom och skratta och så höll det på haha

på måndag skall jag ringa och kolla när jag får schema och så :-P gött e de verkligen :-)

ne nu kanske sova och i morgon ska man till mormor.

Jag har konstaterat hur bra de va o släppa och bara skita i saker för de händer inga under ändå och jag har mera energi till annat underbart detta och så skall de förbli ha de gött nu Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0