jahopp då

Åkte man på o jobba blev inringd. så åkte från tidaholm vid 21. nu sitter jag o väntar på att få CM (city mail ). myste med min lilla dotter förut va så trött så ögonen gick i kors men min älskling lät mig sova så jag blev piggare :-)
nu har melina lärt sig stå upp i spjälsängen hehe :-) men de gick nog inte som hon tänkt sig för hon trilla :-(
sedan har hon fått sin 6e tand nu :-)

luna va på bowling med dagis igår idag vet jag ej va dem skall göra. sedan när vi kom hem till Johan så gick hon ut sedan kom hon upp med Jennifers lillasyster och frågade om hon fick gå med Viktoria till henne o de fick hon men sedan ringde telefonen. så de blev att åka ner hit.

saknar mina troll något otroligt. men men inte många timmar kvar innan jag e uppe igen.

Ne nu vila lite så får man se va familjen hittar på i morgon. :-) tur johan finns :-D en jätte bra förebild är han för mina flickor.

och nu kommer de igen de e inte de på pappret som har någon betydelse utan de e den i verkligheten som bryr sig och finns där :-) Tack Johan du e underbar som finns där för mig melina och luna. så go med barnen så det finns inte <3

nu säger jag detta en gång TILL!!!! MINA BARN ÄR MITT ALLT DRABBA INTE DEM FÖR NÅGOT. SKADA MAN DEM PÅ NÅGOT SÄTT SÅ SKADAR MAN MIG!!!!!


älskar dig Johan <3

älskar er mina flickor Luna och Melina <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0