nu

Dags att sova :-)



bilen står parkerad när jag vaknar skall den få sig en tvätt igen hihi

underbart detta :-)

jobb de gillas skarpt skall söka lite annat jobb med så får man se om man kan få jobba med exakt de man vill hihi.
verkligen härligt att ha ett jobb.

Ne nu blir de att sova syrran och hennes kille kommer när jag typ går upp sedan skall jag och min lilla till en av hennes gudmödrar och umgås :-)

johan fick bilder på melina idag och så skrev han tillbaka underbar min lilla tös :-) gud vad de värmde <3 känns skönt att veta att han finns där för henne <3

i morgon blir de tidaholm och bara krama min stora tjej massor :-) längtar

ne nu måste jag sova lång natt natten till tisdag så sova får jag allt göra nu så jag orkar :-) 😴 natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0