Snart snart

Ja då e de bara att böra lasta sista natten idag på cm denna veckan :-)

kör bara gp i morgon sedan ledig 3 dagar och de behövs kan jag lova de känns att man börjat använda musklerna i kroppen igen haha. men e ledig en dag nästa vecka extra pga lite andra saker. usch knyter sig i min mage :-/

På lördag skall jag åka och träffa en häst som man kanske skall hjälpa till med :-) otroligt glad då jag vill komma igång igen :-)

Vallåkra närmar sig de känns och jag vet vad jag skall göra med min älskade bil :-)
har bytt olja och filter
på lördag skall den bes :-)
sedan nästa månad så skall de sättas på lite saker på den :-)


nehe dags att backa intill nu och snart börja lasta :-)

ha de gött :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0