underbar dag

Ja idag när man vakna så kom madde och tompa med barnen :-)

så kul dem haft :-)

melina har också fått bada ute för första gången hehe och hon satte sig ner med blöja o allt och plaskade haha

här kommer bilder



luna maja och Molly <3



melina och faster <3 första badet ute dock i en pool men snart blir de att bada ute i en sjö hade jag tänkt :-)

underbar dag detta :-)
nu har dem åkt efter massa skoj :-) snart får vi åka ner och vi pratade om att åka till stranden och bada med ungarna :-)
kul som tusan

underbart att melina har kontakt med hela sin familj hehe :-)

ne nu skall jag vila melina somnade direkt jag la henne i hennes säng hon gillar den sängen jag köpte hehe..

Ne nu Hej så länge så hörs vi en annan dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0