Allt e upp o ner

Ja de kan man väl säga varför ska tankarna snurra kan dem inte bara sluta och sedan e jag så jävla trött på att vara den som bara ska stå o vänta jag har två barn o ta hand om ENSAM!
Medan andra lever ett falskt så kallat familje liv så står jag med min familj som jag älskar mest med två underbara döttrar och att ens känna som jag gör ilskan mot fäderna till mina två de e sanslöst den till luna är ju bara kort o gott dum :) men bra att han ej finns där då hon har sin pappa.  Den till melina försöker att framstå som att han har ett så bra familje liv de har han nog o då e han nog lycklig utan melina det är liksom som att hon inte existerar och jag e så jävla trött på de nu. Ena stunden kan människan höra av sig andra inte. HUR FAN SKA DU HA DE ? jag känner som så att antingen skiter människan i de eller så får människan börja bry sig och de e nu. Jag menar ska de ta ca 3 dagar att svara på ett sms eller när man får svar så e de ju trevligt om människan inte bara slutar svara. Men men de e ju så det är man kan du fan inte bete sig hur som helst och komma undan med de. Jag e så trött på sådant här. Kanske skall ta och enbart använda mitt abonnemangs Nr OCH Helt Enkelt Stänga Av Den andra telefonen? (Skall ändå sälja min s4 gillar min note 3 bättre :) )
Jag må vara förbannad men jag har rätt till det med att man inte bryr sig om sitt första barn gör mig så in i helvete arg sluta leka din jävla lek och ta ditt jävla ansvar någon gång! Inte en ända gång jag sett att du sköter eller håller de du säger du har ljugit så in i helvete för folk och för mig! Min ilska är befogad och att sitta till folk och snacka skit om mig funkar inte för de kommer fram :) 
Och de du säger e skit snack hur många av dem som kommenterar på din fb vet igentligen om att melina finns ditt dumma GAHHHHHHHH. Ska du hålla på så här så är du ej värd henne! Jag har återigen försökt och jag har varit trevlig men några dagar till och jag ledsnar får man aldrig något tillbaka så kan det kvitta. Som jag sagt innan har ej litat på dig efter din otrohet emot mig och alla dina svek innan graviditeten under graviditeten  och efter min lilla kom. Men du gör det inte lättare för dig själv just nu allting dokumenterar jag ALLT!
Dagar du hör av dig vilket är ALDRIG! 
Dagar då du svarar och ggr du träffat henne alltså 2 haha nej fy fan jag e bara så jävla less på saker och ting så jag spyr! 
Va fan e oddsen att man ska stöta på en som beter sig värre än den första skit min lilla är snart 6 månader. Och jag har tagit hand om henne sedan dag ett. Jag har kört in till sjukhus med henne fram o tillbaka blev inlagd i början så hon fick sola har fått åka in o ut för att hostan hon har aldrig släpper. Men det bästa av allt vet du vad det är? JAG får vara med om alla framsteg hon gör. Jag e så otroligt glad för mina 2 döttrar så det finns inte dem är mitt allt och jag vet att dem kommer hålla ihop i vått och torrt. Jag kommer göra allt i min makt för att dem ska få växa upp i ett underbart kärleksfullt hem och jag vet att jag kommer få göra allt detta själv. Ni som läser detta jag kommer skriva ut allt en dag. 
Den dagen jag känner mig stark nog att göra det för sanningen ska ut jag orkar ej lyssna på att jag e psykopat med mera. Jag har anledning till att vara ARG! den ilskan inom mig kan ingen någonsin föreställa sig! 
Och du som springer o läser detta för melinas Pappa knip igen käften han kan läsa själv du har inget med MIN dotter att göra de ska du ha jävligt klart för dig!!!! För det är MIN dotter. MITT kött och blod. Sitt du på dina höga hästar! 
Nu har jag fått skriva ut lite ilska men de finns mera så jag tror de kommer flera inlägg framöver men man vet aldrig. :) 
God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0