Blandat :)

La ut en status idag på min fb den fick en bra respons ändå ;) 

Jag kan sitta och fundera en del på fäder och att vissa måste de vara stora fel på!!!! Vissa bryr sig inte ens om sina barn inte träffar dem inget sedan skaffar dem nya barn och där e allt frid och fröjd. Jag själv vet hur jag kämpat för att mina barn skall ha tillgång till båda men till slut ger man ju upp. En pappa kan ju inte komma springande sedan och tro att det är dags att leka pappa när dem själva vill! Man är två om ett barn! Men vissa tänker ej så utan de e bara att skita i! Sedan finns det vissa pappor som gör allt för deras barn, eller dem som tar sig an barn utan att ens ha något blodsband alls all kred till dem !!! :) ne nu har jag fått skriva av mig men bara en sista grej till dem som inte tar sitt ansvar! VÄX UPP och tro ej att saker skall lösa sig utan att du gör något för de kommer ej hända!!!!!


------------------


Det är ju sanningen det är så det är :) 


Jag känner bara att jag måste skriva av mig ibland och jag känner att i min blogg så kan jag ju skriva vad jag vill för den är ju ändå min tar någon åt sig så är de upp till dem tvingar ej någon att läsa och även om det är tjötigt så gör jag allt för mina barn :) 




Bus Fia :) 





Hehe :) <3 

Ne kanske skriver lite senare i morgon ska vi hämta min nya tel ;) 

Hepp skall färga håret igen och diska hej hej :) 

PS ni som läser kommentera gärna bara roligt ;) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0