Idag....

Ja idag har jag luna och melina varit o tvättat bilen :) bild före tvätt :) 

Bild efter tvätt 


Blev ju mycket bättre men nu väntas snart lite saker som skall på den de måste bara bli klara sedan väntar vi på de nya däcken till sommar fälgarna att dem skall komma :P 

Sedan har melina fått en hopp gunga idag :P nu skall man bara köpa en lära gå stol :P min lilla flicka blir 6 månader den 26e mars hjälp va de gått fort. Hon fick testa majs puré idag men jag va redan innan säker på att hon inte skulle gilla de o de gjorde hon ej satt o spottade ut de hela tiden hehe :) så jag kastade de :P sedan har hon nu fått sin luftrörsvidgande medecin igen så idag har hon fått två puffar hoppas mitt lilla hjärta snart slutar hosta. Men om ca 2 månader kanske de händer grejer men de skriver jag ju inte här kan ej lägga ut allt som händer :P 

Åkte till affären och köpte annan mat till henne som hon kan vänja sig vid sedan skall jag börja göra egen mat till henne så då köper jag ingen mycket bättre så :P 
Sedan fick vi besök av Jennifer o Andreas som va här en sväng :P Jennifer skulle ta med sig luna och bada i morgon så hon ville sova där och de fick hon. 
Melina skall följa med till gbg i morgon och hämta min nya tel :) om vi hinner så svänger vi förbi hennes farmor en sväng och tar en kaffe :) saknar Ulla och sessan som tusan <3 

Fick även besök av Björn o Lotta idag :) 


Glad tjej :) 

Väntar på papper i brevlådan får se när dem kommer men det dröjer nog inte allt för länge... 

Ne vi skall upp tidigt i morgon då vi skall komma i väg i tid :) så god natt på er som läser :) 

<3 Luna <3

<3 Melina <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0