Ja idag satte jag de

Ja de kan jag lova ;) blir bara mera o mera nöjd :) 
 
Bytte fram skärm höger idag blev kanon sedan satte vi dit fronten ännu bättre och reg plåten denna bilen ligger mig verkligen varmt om hjärtat till och med mera än bilen benji ;)
 
Ja mums 
 
 
Andreas hjälpte mig idag så kanon glad e jag luna tycker bilen e tuff med :P
 
 
The Devil ;)
 
 
 
Nu längtar jag tills fälgarna ska på :P 
 
 
hehe ja vad kan man säga den är helt enkelt underbar min bil :) 
 
 
Kollar på melodifestivalen lillan fick mat och resultatet på de blev : 
 
 
 Ne nu ska jag kolla på den bästa artisten Linus svenning.  Sjunger ofta till hans låtar :) 
 
Ha de gött 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0