Lillan och luna

Ja vad säger man hostar gör hon som tusan och ont i magen så idag åt hon för första gången katrinplommon puré och hon gillade de hehe. Så hoppas snart magen kommer igång. Sedan e de den dära hostan ush i morgon skall jag gå in i badrummet starta varmt vatten och gå in där och sätta mig på toastolen så får man se om de dämpas dem säger att de är bra om de är fuktig luft så det är bara att göra. Just nu får hon sova men hostan sätter väl snart igång igen och stör min lilla <3 stackars mammas lilla flicka. Hon och Johan somnade ihop förut när vi va hos vännerna här kommer bild :) 


Så söta :) 

Luna hämtade jag från hennes pappa förut då vi skulle på kalas :) hon hade verkligen jätte kul och hon fick tillbaka sin hello Kitty tröja ända skillnaden va att nu står de luna på ryggen hihi :) så glad hon blev :) 
När jag skulle köra tillbaka henne till sin pappa så fick melina stanna me Johan o dem så hon slapp åka bil bara onödigt :) 
När vi åker utåt så höjde vi musiken och bara diggade till musiken och hade kul hihi :) 

Mammas stora tjej <3 

Det händer så mycket med mina barn luna tappar tänder och melina får upp sina mjölk tänder bland annat :) 

Ne nu e de natti natti lär vakna snart då lillan kommer börja hosta :( 

Sov gott 

<3 mammas älsklingar älskar er mest<3 

Och Johan jag älskar dig du är en ängel som jag har turen att ha i mitt och barnas liv. <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0