dagen :-)

vaknade 9. gav lillan mat hon somnade om de gjorde likaså jag :-) sov till 12 då gick vi upp jag och lillan. la mig sedan i ett gött bad. Efter de vaknade Johan då blev de kaffe :-) medan lillan låg på golvet och snart vilken dag som helst börjar hon krypa :-) hon sätter sig upp själv med så otroligt kul att få se alla framsteg hon gör ;-) sedan lagade jag mat och lillan fick äta köttfärssås och spaghetti medan vi åt pasta sås och makaroner. sedan bar de iväg o hjälpa en kompis att hämta bil. gött med en liten road tripp :-P

kom hem för 50 minuter sedan gav lillan mat bytte allt i hennes säng la henne där och nu sover hon igen :-) jag har sådan tur med mina barn :-) dem är verkligen bäst <3 i morgon blir de mera söka jobb och även se om man kanske kan hitta ett hus i stället för lghen.

natti natti

Keep talking shit about me, YOU making me famous ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0