Haha ja så de kan bli

lögner lögner lögner shit vad jag e trött på de nu va!!!

Skall jag behöva vara tyst när det handlar om mitt barn? skall jag behöva tåla saker som gäller mina barn????

Ne mina barn är mitt allt och folk verkar ha svårt att fatta de!! men snart kan jag ej vara tyst mera snart får de ta mig Fan vara bra min fot kommer jag sätta ner mycket snart och då ordentligt!!!

nu e jag så trött på denna skiten o jag tar ej något mera. kalla mig för drama Queen gör de men jag skiter i vad ni säger! rätt skall ta mig Fan vara rätt!!!

Mina barn älskar jag över allt annat de e för dem jag finns dem gör hela min värld...

bete sig en gång o gör nått som drabbar något av mina barn de är det värsta man kan göra!

nu natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0