hihihohohahahehe

Ja så kan man ju med skriva :-P

låt de vara tisdag snart :-) längtar verkligen och hoppas som tusan just nu.

skall denna negativa snurra vända åt ett rätt håll ja de återstår att se... ett steg i taget :-)

jag vill ge mina underbara ögonstenar allt jag bara kan jag ger dem kärlek och allt sådant men vill kunna ge mera saker med :-)

har skickat på några hus med så får vänta och se vart de landar skall även ringa ett nummer i morgon.

måste bara tillägga att de är så jävla gött att ha ensamvårdnad om mina två tjejer för jag kan flytta jag kan röra mig fritt utan att ha en idiot som försöker bestämma :-) ingen av dem kan ens försöka utan jag kommer ta mina underbara tjejer till ett så mycket bättre ställe :-) underbart är de. Jag får se mina tjejer varje dag jag får se deras skratt deras dåliga dagar deras lyckliga dagar och när dem gör framsteg. jag är så lyckligt lottad så det finns ej :-) luna och melina betyder verkligen allt för mig. <3 <3

i morgon så e de fart igen luna skall köras till dagis <3 och melina ska till BVC <3

alltså jag vill så gärna skriva och berätta vad som hänt mig det senaste vilken skit jag fått gå igenom folk som svikit som ej ens e värd skiten under mina skor folk som jag spottar på och som förnedrat sig själva folk jag skrattar åt son tror på guld o gröna skogar hahaha. det kommer jag kommer kunna formulera mig en dag mycket snart. Jag kommer klara av det men just nu så är det ej tid för de. Jag kan ge en person många chanser jag kan stå och ta massor med skit men att ljuga speciellt om en sådan viktig sak som om ett av mina barn där går ta mig fan min gräns. så det kan jag ju börja med:

hon har ej gjort en fluga för när hon förtjänar inte detta. De är inte hennes fel att DU är en stor SKIT!!! hon fick vara i närheten för en och en halv månad sedan 2 ggr på en vecka till och med vilket jag tyckte va skit bra det är precis det som jag kämpat för blev lovad att det skulle bli oftare hahaha ja visst eller hur! ljuga de går bra de går bra o ljuga om att man skickat de o de men de går aldrig någonsin att vara ärlig mot en ända själ. men mina barn som jag ofta skriver betyder allt för mig spelar ingen roll om dem ej fattar! jag fattar galoppen åt dem!!! och jag sätter stopp för skiten med. dra inte in mina barn i lögner. framför istället ärlighet och berätta. ja visst du gör på ditt sätt fortsätt så men jag orkar verkligen inte med detta mera jag har tröttnat på alla dessa lögner och de falska sättet. visst att folk tror på de men jag tror inte ett skit på de. Jag vet! och det är så roligt varje gång det är något så roligt att lyssna på. Men DU de är över snacka DU din goja jag skiter i de nu du har gjort ditt eller snarare du har aldrig gjort något för henne. Så jag kommer skita i den biten nu!!! det finns andra saker jag ska ha färdigt och du tar och fixar de så jag slipper dig och så jag slipper ens veta om dig!


jaha så va de sagt så är de jag som somnar med ett smile på mina läppar. med mina underbara döttrar här och kommer få se deras smile i morgon och åter en dag få se dem göra framsteg ;-)

natti natti från en tjej som börjar bli väldigt nöjd med sig själv och sitt liv!!! och är en bitch ända in i själen ;-) (inte dramaqueen) RÄTT SKALL VARA RÄTT. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0