idag

Ja för 6 år sedan så låg jag på förlossningen med lustgas och ryggmärgsbedövning va så borta :-P 
Runt kl 03.00 så började de kraftiga värkarna, mamma va där och stötta mig lika så Jonas (lunas pappa). 
Kl 04.25 så kom min dotter luna. Älskar dig min stora fina flicka <3 
 
 
 
och för 8 månader sedan så låg jag inne på BB och sov vid denna tiden. Runt 04.30 så hade min lilla flicka melina bestämt sig för att göra klart för mig att hon snart ville ut :-) 
De tog några timmar innan dem kraftiga värkarna satte igång. :-)  så detta hände för exakt 8 månader sedan. Älskar dig min lilla fina flicka <3
 
 
 
Mina barn är mina ögonstenar jag älskar er något otroligt. Ni gör mig till den lyckligaste mamman <3 ni är helt fantastiska <3 
 
 
I morgon händer det en del. Ringa jobb och tacka ja, åka till vårdcentralen om melina nu inte blir bättre under natten. Måste kolla varför det är som det är. Vad det är de säger jag inte de kan dem som e nyfikna kontakta mig och fråga om isf.  
Sedan blir det in till Skövde och handla grejer till luna och sedan blir de kalas för henne <3 
 
Underbart detta :-) 
 
Hej då
 
Oj jag glömde att säga att de e kul att så många faktiskt läser min blogg. Haha men dock e de ingen som kommenterar hmm undrar varför :-) vet redan vilka som läser så hoppas ni hittar något kul :-) 
 
Ha de 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0