Luna, melina m.m

Ja lillab somnade mot mig rosslig som tusan usch att de aldrig går över!!! tokig på detta blir jag men hon sover gott iallafall :-) skall hämta massa kläder i lägenheten till oss i morgon istället blev inte idag men men ny dag i morgon :-)

saknar min stora tjej nu när hon är hos sin pappa. Men på måndag är hon med oss igen :-)

ne hoppas lgh blir ledig snart längtar verkligen i massor nu ger jag upp en del kan jag lova :-) men de har ej varit mitt val men hatar när folk ljuger och beter sig!!! säger en sak och gör en annan. ja exakt de kanske du som läser detta varje dag borde tänka på!!! jag vet vad det handlar om men tänker ej skriva ut de här dem lögnerna är inte min grej att ta ;-) jag lever med de bästa mina döttrar har världens underbaraste plastpappa johan. melina ser verkligen upp till honom och det är en väldig tur att hon har en manlig förebild i sitt liv någon som bryr sig om henne och inte far runt med massa lögner kring öronen på henne trots att hon inte förstår så skall hon få höra allt sedan när hon blir äldre.

luna har en underbar pappa Jonas betyder massor för henne vilket jag är otroligt glad för. :-)

ne nu mys med gubben ta hand om er där ute till skillnad från många andra så är jag lycklig :-) Hej då från den ni kallar drama Queen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0