Härligt och jobbigt

jobbar för fullt inne på andra natten nu och barnen är hos mamma . Luna kastade sig o kramade sin mormor :-) märks att hon mår bättre och bättre nu. Jag är så otroligt tacksam för mina små älsklingar och det är så skönt att dem har mig som sin trygghet det märks tydligt på dem båda men speciellt luna som börjar berätta grejer för mig. 
 
Älskar mina små <3
 
vad folk än säger och tror så tycker jag att man ska ta reda på fakta innan man gör någoT. Gör man något vara för att man tror en sak så skadar det bara. Och den/dom som gjort något får konsekvenser av de. Efter det sedan kan man inte säga att man saknar barnet man gör så illa. Hela grejen är sådan skadar man barnets mamma så skadar man även barnet. Det e något många inte fattar. 
 
dock gör gör ni mig bara starkare ju mera skit ni försöker ställa till med. Och sedan att gå andras ärenden vuxna människor som inte kan prata för sig själva är rätt hemskt... 
 
Jag af kommer gå vidare med allt detta för det är inte okej denna gången vinner ni inte. 
 
Ni ni har ingen rätt till min stora dotter jag har enbart varit snäll som låtit er vara en del av hennes liv. Säg inte att ni längtar saknar och älskar henne för ni hade inte gjort detta då. lögber och skitsnack är vad ni håller på med. detta är 2 barn ni drabbar 2 oskyldiga små änglar. Jag skyndar mina barn med all min kraft och med hela mitt hjärta mot er!! Det är inte i Tidaholm vi bor i längre tänk på de. 
 
Så jävla less på er nu!! Låt oss bata vara det va verkligen längesedan jag mådde så här bra.. så back off!! 
 
nog om de 
 
mamma försökte ta Melina från Jocke förut de gick inte alls bra haha hon skulle vara kvar hos honom hihi luna satte sig sedan i jockes knä de gillade inte Melina haha syskon kärlek och Jocke är populär och omtyckt.. 
 
Ne ne nu ska jag strax lossa hej då 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0