Jo så är det

jobba jobba jobba :-) 
 
jo oj de är vad jag gör nu började 21.20 :-) inte färdig föräns mellan 06-07 men gött att få sitta bakom ratten som jag älskar :-) 
 
otroligt skönt man faktiskt tjänar pengar att man verkligen får jobba det känns i kroppen men det är värt de :-) 
 
va va och hämtade mina bus ungar förut hos mamma vi käkade o så där. luna busa med Jocke och han är en sån otrolig ängel. Han satte sig idag och matade Melina helr otroligt att se den utvecklingen o se att han anpassar sig så bra :-) 
 
 
min fantastiska familj älskar er <3 
 
nu nu nu är man snart i Göteborg igen 
 
i morgon blir de nog att försöka få ner min V70 till Gbg så den blir lagad o startar fram tills dess åker jag i s70 eller 740 beroende på vilken jag känner för men blir nog snart bara s70 då 740 ska säljas :-) 
 
sov gott ni ni som ska sova själv jobbar jag vidare hej hej :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0