så gött

nu snart e de onsdag o jag längtar otroligt mycket hihi 
Då byter man till sig en bil och sedan efter de hämtar vi en annan :-P 
Ja detta blir kanon bra :-) 
 
Nu ligger jag hemma i sängen efter jobb bara 4 nätter kvar tills man e ledig igen blir lite saker att göra den helgen och jag ska verkligen mysa med mina 2 goa änglar :-) älskar verkligen mina prinsessor :-) 
Luna har varit på kalas idag för 2 av sina klasskamrater hon tyckte att de hade varit jätte kul :-) jag lämnade henne och min underbara Karl hämtade henne :-) 
 
Melins hon går och hon tjötar massor dem orden hon säger mest är mamma, kocke = Jocke , titta och kolla hehe 
 
Saknar mina små när jag jobbar men så fort jag vaknar så sticker jag och hämtar dem :-) 
 
Vi är en bra familj vi 4 älskar hela min familj en go man i mitt liv och mina 2 prinsessor :-) 
 
Denna månaden får man en bra lön så blir att åka o handla nya kläder till ungarna mig o Jocke :-P 
 
Weii va gött de känns hihi återigen ångrar inte en sec att jag tog chansen att flytta o skaffa jobb helt underbart är de :-) 
 
Ne nu ska jag lägga mig så jag vaknar tidigt o kan hämta mina <3 
 
Natti natti 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0