sjuk :-(

kul då 3 e gången denna hösten jag åker på en förkylning :-( 
Men då e de bara att dricka enchina force 3 några ggr per dag så lugnar de ner sig :-) 
 
Natten va så där rolig men jag löste de som vanligt :-) pallen som fastnade som vägde as lyckades jag få av lastbilen tillslut haha 
 
Nu ska jag snart sova en stund till då gubbens klocka väckte mig ush haha men så e de. Blir bara att sova en kortis sedan hämta mina älskade små <3 
 
Satt och betalade in räkningar i natt de va en del men några av dem kändes väldigt positiva att betala dock en va onödig haha parkeringsböter :-P hur fan lyckades jag där då hmm haha jaja den va ju ej så dyr fick bara se glad ut och betala :-) 
 
De är mycket som händer för tillfället men de e också mycket som är otroligt positivt 
 
Trivs bara mera o mera med mitt liv har tagit tag i de kan man väl säga :-) 
 
Ne nu vila innan ja hämtar luna och melina :-) 
 
Natti natti 
 
Luna <3 
Melina <3 
Jocke <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0