Hej hej

Ja då är man på g ner till Göteborg igen med en lastad lastbil :-) gött att jobba är de. att jag kunde ha sådan tur med 2 underbara ungar jobb lgh och en underbar karl är helt fantastiskt :-)

de har hänt en del nu kan man väl säga. Jag har satt stopp i mig själv till vad jag tar o inte gränsen blev nåd på flera håll denna helgen som va.

Jag är ensamstående med 2 barn som konstant är hos mig vilket jag älskar.
Jag kan uppfostra dem o ge dem all min kärlek :-)

min gräns blev nådd pga massa faktorer allt detta kommer jag få ta med mina barn när dem e äldre. Men de kommer bli bra. Nu slipper man falskhet förhoppningar lögner. jag har valt att omge mig av posetiv energi, vilket jag verkligen har. Jag sköter mina barn och hemmet samt jobbet och jag älskar mitt liv.

Att ha folk som trampar på en konstant är ju inget att ha. Så med detta så är jag så mycket bättre jag tar mitt ansvar jag sköter de jag har.

Att behöva åka kl 23 i söndags för att en person vägrade åka o lämna min stora som de va sagt va helt oacceptabelt också för att lillan fick åka bil halva natten vilket verkligen inte är okej jag är ensamstående är de något så måste jag åka med båda två kan liksom inte lämna en hemma. Så där gick den gränsen.

en annan gräns som gick va att när en person ej kom på lillans ett års dag o har skitit i henne typ sedan hon föddes så fick jag nog de e ett barn de handlar om ingen jävla leksak har bett personen ta bort varje jävla kort som den lagt ut på nätet hoppas människan gjort de annars får man gå vidare med de.

tuffa beslut jag valt att ta men de är värt de. som jag sagt innan jag får se mina barn växa upp se alla deras framsteg :-)

I WIN YOU LOSE! !!!!

som jag vet så är jag otroligt stark och har ett otroligt go i mig så de e ej så lätt att göra som man vill... nej vad ska man säga mera än

MITT LIV ÄR DE BÄSTA MAN KAN HA :-D


Luna <3 Melina <3 Jocke <3
nu fortsätta jobba Hej hej :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0