Ja så är de

 
 
gud va härligt de är i bland. I morgon är de tidnings fritt så slipper åka ner o jobba men har betalt ändå :-P så sista natten idag. 
 
Luna och Melina mår bra så kul att se hela tiden vad som händer och hur dem utvecklas :-) 
 
melina säger så många ord nu och hon trivs kanon på dagis.  luna trivs kanon i skolan det är så kul att se detta :-) trodde aldrig vi skulle få ha de så här bra :-P 
 
sitter er just nu och väntar på att få lasta city mail :-) så glad att jag har ett jobb. 
 
Livet er är så mycket bättre med allt sedan man flytta. 
 
bara få få tal saker som fattas som att barnens pappoe skulle bry sig för dem behöver sina fäder men jag har släppt för att jag ej orkar med massa falska grejer längre. Men kämpar på för fullt hela tiden. 
 
Tänk om dem kunde se vad jag gör för att barnen  ska ha det bra. Aldrig någonsin jag kämpat så otroligt som jag gör nu jag lämnar dem på nattis 19.00 åker och jobbar till senast halv 7 sedan hem och sova och hämta dem så fort de bara går när jag vaknat hinner inte meta än klä på mig sedan åker jag och hämtar dem sedan hem för mys med dem båda sedan samma visa 5 dagar till tills jag är ledig 3 dagar. 
 
Men en det är så det är. Kan ju inte tvinga någon att bry sig liksom :-/ 
 
har fått en till bil i familjen så nu är dem 4 st :-) o bilderna jag ladda upp hamna lite som dem ville idag 
 
 
ne en nu ska jag ta en cigg sedan. Börja lasta så man kommer hem någon gång :-) 
 
godmorgon till er jag säger godnatt om ca 2 timmar. Hej hej 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0