Ja vad kommer härnäst

sitter o tar kvälls macka och funderar över dageb. den börja med att min älskling kom hem från jobbet väckte mig med en puss på kinden o säger jag har köpt frukost material och luna har fått flingor. frågade honom ang om melina fått välling han svarar nej jag bet inte hur man gör jag förklarade att de ej va svårt o sa hur man gjorde då gick han o fixade de med <3 åkte o lämnade mina barn på skola/ dagis åkte hem och umgicks med maya en stund sedan upp somnade till 14 då va de gå in och väcka min älskling sedan åka o hämta mina små <3

sedan får jag ett samtal...

De gjorde absolut inget bättre tvärtom bara sämre. tror ni att de ni gjorde med dessa lögner kommer komma någon vart då tror ni jävligt fel!!! jag tolererar inte denna skiten mera i flera år har man varit någon som folk kunnat trycka ner men denna gången är det stopp och jag kommer ta tag i detta ordentligt nu. någon gång är de nog när de snackas skit och de går så långt som de gjort nu. nej nej stopp ett tag gå igenom va ni själva gjort i några år nu. nej just de ni gör ju aldrig något ni har aldrig fel o e tydligen perfekta haha men inte enligt väldigt många! !! Många vet vad ni går för. Jag tänker aldrig sjunka till den låga nivån som ni nu gjort. Men vi är flera som faktiskt talar sanning och de kommer ni märka. men från och med idag har ni inget med MIG eller de barnet ni bara skadar just nu att göra...

låt MIG och MIN familj vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0