Nu är man...

... hos morsan o e med min lilla :-)

hehe startade musik och självklart kom ur balans på med stiftelsen hehe o hon dansa som tusan hihi märks att de e mammas flicka :-P

mamma hade varit med henne i affären i förmiddags och melina sa hej till flera personer hehe så söt :-) händer mycket :-)

ja så kan de vara vad ska man säga hon brås på sin mamma goa unge :-) <3

en bild som satt på dagis



och bilder nu med en av hennes miner hihi


hehe




glada unge :-P

luna e så go vi låg ju o myste härom dagen så otroligt go är hon <3 discot hon va på va tydligen en höjdare :-) så roligt att hon gilla de <3







mammas goa flickor vad jag älskar er ni är mitt liv.

Sedan en bild på min prins o mig älskat dig något otroligt <3




ne nu dags o ringa o väcka gubben och umgås med min lilla som står här o dansar hihi

sista natten jobb i natt sedan ledig 3 dagar :-P

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0