Nu ska man

hämta barnen och fixa hemma :-)

jobba min 6e natt natten som nu va så nu e man ledig 3 dagar vilket är underbart :-)

det är helt otroligt igentligen vad saker måste svida i folks ögon igentligen. jag kan tycka det är lite kul att se vad folk gör när dem blir desperata och inte vet riktigt hur dem skall ställa till de för en människa. Men grejen är ändå den att nu gräver dem ju sig bara djupare själva. Det är detta jag inte fattar. Sedan är det mina barn som blir drabbade av denna skiten. och ni säger att ni älskar min stora men tänker ni på att detta även drabbar min lilla? min stora har de så bra även min lilla. men fattar ej hur man kan sedan tro att min stora ens kommer få sätta foten hos er sedan. folk som e så falska skall ej va nära henne. Efter all terror o jag ändå låtit henne vara i närheten. och så kommer ni med massa lögner ne de e helt otroligt igentligen. tur ni igentligen inte har något med henne att göra.

Ne nu till andra saker :-)

melina har tagit ett ordentligt första steg hihi alltså har hon slutat med att vägra o gå haha. <3

Sedan har luna en tand lös nu igen :-P hon sa igår mamma kan du dra ut den. Ne sa jag den sitter för hårt försök själv o de gjorde hon men gav upp efter en stund goa unge <3


igår när jag skulle ta lastbilen i garaget så öppna jag förar dörren och de låg några saker där hihi







så underbar är han <3 känner mig väldigt älskad och jag kan med glädje säga att han e ej som någon annan jag haft
och jag älskar honom massor <3
fattas en bild men laddar ej upp den då det inte är aktuellt riktigt än men de kommer

ne nu klä på sig o hämta mina små <3

ha en trevlig dag ni som läser för de ska jag ha camilla är ju på g hit hihi

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0