blandat

Ja de e en stund emellan som jag skriver men nu kommer ett inlägg iallafall :-)

massor som händer iallafall :-)

jobbet går kanon dock har jag varit hemma en dag med melina och sedan hemma för att jag själv va sjuk :-/
melina är fortfarande inte hundra. vaknade igår natt och vägrade somna tog upp henne la henne mot mig igen då somnade hon gott. de hade jag gjort ca 3 ggr den dagen o hon somna varje gång mammas lilla hjärta <3 luna har varit dålig hon med men ej lika kraftigt vilket är tur de. I helgen har hon varit hos sin pappa och busat :-) när jag hämtade henne i söndags gud vad underbart de va att få hem mitt stora hjärta <3 nu är hon på nattis jag hoppas de går bra men dem har ej ringt mig så de går nog bra. <3

snart fyller melina 1 år :-) snart är de 1 år sedan jag va inne på förlossningen :-)

ord hon kan nu

mamma
bappe= nappen
öjjaa = blöja
titta de = titta där

kisse = katt


finns säkert massor av mera men de finns hemma :-)

ja vad ska man säga äntligen har man de bra med en karl som finns där alltid och som jag trivs otroligt bra med. 2 underbara barn ett jobb och själv klart boende :-)

I LOVE MY LIFE <3

my kids my rules ;-)

ne nu sitter man på jobbet skall sätta mig i lastbilen strax o sova. :-)

ha de gott folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0