livet :-)

Jo vad ska man säga :-) 
Ordet kanon är nog rätt hihi

Iallafall va hos läkaren igår och dem konstatera halsfluss IGEN. Alltså 2 halsfluss er på 2 veckor nu är de inskickat remiss för att ta bort mandlarna lite så där känns de men slipper ju iallafall detta. Min älskade skrev iallafall att han skulle va med mig han är min klippa <3 

Spelade in ett klipp på min lilla igår gissa om hon är duktig hihi 😍 
Tänker ju dock inte säga va de handla om då det tyvärr e massa nyfikna här inne o läser som jag inte riktigt anser har något med varken mig eller mina barn att göra. 
Men samtidigt är de så kul att dem klarar av att lägga ner energi. 

På g ner till gbg nu ska va med min älskade en stund innan jobbet jag har så rätt man hihi ÄNTLIGEN. Efter dom puckona jag varit med så behövdes det verkligen. Haha kan skratta åt de idag och att se hur dem har de o veta att jag va den som gick starkast ur skiten oavsett vad dem gjort mig. 
Jag har jobb jag har 2 vackra underbara döttrar och en fantastisk man och ett liv samt folk runt mig hehe 

Ne nu köra på så jag får pussa på min fina babe hihi 

Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0