fullt upp :-)

Ja det har man allt haft. Kära bulan e ju vacker nu äntligen :-) och Vallåkra va som vanligt underbart :-) 

Jocke försökte smita förbi och ställa sig bland dem andra men dem som jobbade på vallåkra missade inte merchan och fick ställa sig bland utställnings merchorna hehe :-P  


nu annat

Luna har nu börjat ettan mammas stora flicka 😍

Och melina skolas nu in på dagis som ligger på samma ställe som lunas skola :-P 

Lgh börjar bli bättre o bättre :-) 

Ne vad ska man säga mera dags o sova för i morgon börjar jobb och en helt ny linje att lära sig.  Ska jobba 7 nätter ledig 7 nätter hädanefter men i helgen åker jag med o lär mig och min goa mamma ska ha barnen :-) sedan varannan vecka så tar jocke hand om barnen på morgonen då jag jobbar när dem ska till dagis o skola. Och sedan hämtar dem med och de gör ju absolut inget då han e så underbar med barnen :-) 

Skall skriva en lista med om vem som får hämta o de e ju 4 personer inga andra skönt att man kan spärra folk :-) känns så säkert då :-) och dem vet jag att barnen e trygga med 😉

Tur jag har min älskade mor hon ställer upp när man väl behöver o när det är panik guld värt. 

Sedan har jag andrea som ställde upp med att ha melina under Vallåkra :-) också så guld värt.

Och jocke min älskade man älskar dig o barnen massor ska du veta ni är mitt hjärta o mitt liv 😍😙❤💋


Natti natti 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0