Jaha. .

... det kom ju lägligt

Feber och öron ont gahhh panik på sådant. Men de e ju så nu när luna börjat ny skola och melina nytt dagis usch säger jag bara.. 

Har åkt med på min nya linje 2 nätter nu. Dock natten till lördag fick jag åka o hämta en kollega i vara då Jobb bilen gick sönder där så körde aldrig Aftonbladet. 

Men idag gjorde jag och den verkade rätt soft den linjen :-P 

Ska bli gött o köra 7 och sedan va ledig 7 :-) 

Ja så e de nu är det bara att hoppas att man ej blir för dålig och att lillan klarar sig men men jocke e ju hemma så de e ju bara för mig o jobba denna veckan som kommer med början i morgon :-) 

Luna klarar sig typ alltid ifrån sjukor de e så skönt att min stora prinsessa slipper :-) 

Nej nu blir de tv har bara sovit typ 4 timmar sedan jobbet och upp tidigt i morgon så lär ju somna snart hehe och mina båda små la jag 10 över 8 och dem slockna båda två direkt så duktiga är dem båda 2 och sover hela nätterna :-) ha de bäst nu 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0