Nu

Äntligen har vi flyttat :-) tjejerna har egna rum och jag o jocke har eget rum :-) 

De va väldigt uppskattat av flickorna det märktes så tydligt. 

Nu har vi hållt på å rensa en massa skit bland annat fick jag slängt en påse från exet som han skulle hämtat men den tar upp plats så nu åkte den. Kan ju inte förvara andras skit hemma :-) 

Så underbart de e att ha ett större hem nu och kunna få plats allihopa :-) 

Ska bli så skönt när allt kommit på plats :-) 

Snart kommer gubben o hämtar oss hos min mamma så jag kan få hem bulan. Fick ju punktering på den igår :-( men som alltid så fixar jag ju grejerna :-) 

nej nu ska jag ge lillan banan hon är inte mätt än så ja haha äter som tusan denna lilla tjejen :-) 

Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0