Så kul

Ja dagen har varit händelse rik. 

Först vakna sedan åkte man o träffa en väldigt gammal vän hon e fantastisk :-) 

Så underbart kul sedan hem o röja hon följde med o hjälpte till som den ängeln hon är :-) 

La melina för hon va kanon trött dock när hon väl somna så kolla jag klockan o de va lite väl sent så de blev en vända i bilen med barnen o tjej kompisen barnen somnade och vi träffade några en sväng en människa jag känna i några år :-) Medans hon kände dom andra 2. 

Så underbart härligt det är o börja komma tillbaka efter allt helvete man gått igenom det bästa är de att jag har mina 2 små flickor som hållt mig flytande i allt detta. Dem är allt för mig mina älskade änglar :-) 

I natt kommer man somna med ett leende på läpparna :-) 


Luna så glad åker med mig i lastbilen när vi flytta :-)




Melina fick sitta en sväng i mitt knä i lastbilen när jag hade parkerat den på orust.

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0