Gud vad jag längtar

Ja de kan man lugnt säga. 

Vill att det ska vara måndag nu hihi 
Köpte fälgar igår nu e de bara lite små saker kvar som skall inhandlas sedan är de kraftig polering och vaxning som behövs på bilen. 

Jag e såååå glad :-) 

Min gubbe gör detta möjligt helt fantastisk är han. 

I helgen nu så börjar jag att packa ner mera då jag jobbar sista natten på detta passet i natt :-) 

Syrran hjälper mig eftersom gubben jobbar som tusan. Jag har sådan tur med min familj :-) 

Har diskuterat färg nu i flickornas rum med gubben 
Melina får ljus rosa och luna ville ha ljus lila hihi 
I vårat rum ska vi fixa en fond vägg vet dock inte vad än. 
Rullgardiner ska in i barnens rum och jag och jocke skall ha svarta persienner :-P  kommer komma mera idéer eftersom. 

Men som jag njuter av allt som händer nu. 

Nepp jobba det sista nu 

Hej hej :-D 

💖💖💖💖Luna, Melina, Jocke💖💖💖💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0