Ja det närmar sig

Till flytten och det märks nu när jag packar varje dag när jag jobbar som jag gör så hinner jag typ 2 lådor per dag när jag e ledig så blir de betydligt mera men de märks att det försvinner mera o mera. När jag e ledig nästa gång så blir de att plocka ner lunas säng. Sedan ska vi kolla på en bra säng åt melina med. 

Skall också åka till ullared i början på augusti hehe ska bli härligt att kunna köpa lite nytt till våran lägenhet :-) 

Men men natt 2 av 6 nätter bara 4 kvar dock jobbat jag inte mellan lördag och söndag då min tur inte rullar då så det blir att rulla till Liseberg med en heldag med familjen hehe äntligen det behövs verkligen. 

Mamma jocke luna och melina 💖💝💓

Hepp ha de bäst för det ska jag ha Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0