:-)

Väljer att börja mitt inlägg med att säga att denna veckan kommer bli underbar :-P 

Sedan e de så kul att jag har en sådan förstående pojkvän som jag har nu har han köpt bilar som jag kan skruva med som jag vill då han vet att de e ett stort intresse jag har :-) den ena e snart klar så den skall bes sedan ut till försäljning. Volvo v70 N års 00 riktigt gött att den snart e färdig :-) 

Den andra e längre projekt volvo 945 gl som gubben och en polare också fixar med :-) riktigt gött :-) 

Lokalen gubben nu hyr till sitt företag e perfekt för alla sådana grejer :-) 
Gubben skall även polera den röda 940 då den e rosa typ haha 

Detta blir bra.  

Mina tjejer e fantastiskt duktiga.
Luna kom hem med 2 nyckelpigor idag det fick mig att tänka på när man själv va liten hur spännande det va. 

När jag hämtade melina idag så sjung hon på någon melodi måste ta reda på va de va för melodi. Sedan så stod melina i vardagsrummet idag och sa min jocke haha hon är för go tur jocke finns för mig och mina barn och melina kunde inte fått en bättre manlig förebild än honom :-) 

Luna sov hos Jonas sist barnen va i Tidaholm.  Härligt att hon har sin pappa som finns där. 

Är så glad över att det finns några vettiga karlar kvar. Som kan ta sig an andras barn som vägrar ta sitt ansvar. De e så enormt gulligt och underbart så de finns inte. Att vara en pappa krävs så mycket mera än ett namn på ett papper. :-) så de som står på mina barns papper är inte några riktiga fäder. De e dem 2 som står bredvid mina barn och som finns där för dem. Inte barnens förlust för dem har folk som bryr sig. :-) 

Hepp sista jobb natten sedan ledig 3 gött som tusan. Massa mys med barnen och gubben min samt våran lilla hund  älskar min lilla familj :-) 

Hej då på er nyfikna som inte kan stå för vilka ni är :-P  

Och ni andra som bryr sig Tack så mycket 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0