Snart så

Ja då har man semester en vecka iallafall. Och i augusti 3 veckor hehe härligt e de. 

Ja herregud va skönt de ska bli även om de bara e en vecka. Det bästa e ju de att jag haft mitt jobb 1 år och har inte tänkt byta företag jag jobbar för underbart ju att man trivs på sitt första jobb så här bra :-) 

Nu längtar jag hem till sängen har varit i Strömstad i natt och e snart i gbg där jag skall lossa lite returer sedan hem med min älskade man.  Sedan när man vaknar så skall jag hämta mina älskade barn. 

Ja vad ska man säga mera om allt. 

Jo melina har lärt sig ännu mera ord och meningar de går undan mammas lilla flicka. 
Och luna har fastnat för en speciell låt och sjunger på den som tusan hehe mammas stora tjej 😃

Måste påpeka en sak bara att du blockar mig är upp till dig men du vet likväl som jag att de finns fler.😂
Haha ja vad ska man säga. 

Man påminns ofta om vilka ryggradslösa karlar man träffat inte ens män nog att ta hand om deras egna kött o blod. Man ser så ofta barn som är i samma situation som mina är och det är extremt tråkigt. Men är glad över att mina barn har mig och att en dag skall jag berätta allt för dem. 
Jonas är verkligen lunas far det märks. Och melina märks de att de e jocke som gäller. 
Så ska det va nu mera inget skall ändras mina barn skall ej behöva vara med om annat förän dem e stora nog o förstå. 

Hepp dags att lossa nu då :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0