Gött då

Har börjat bli sjuk hoppas jag håller en natt till sedan e jag ju ledig. Usch säger jag bara. 
Idag va de sent på jobbet de känns verkligen direkt. 

Tror lillan börjar bli sjuk hon med igen :-/ öka medicinen på henne igen i så fall inte kul för henne de där. 

När jag vaknar ska jag städa och hämta melina samt vänta på att min stora tjej ska komma hem. Det känns verkligen när hon är borta i en vecka hos sin pappa. Blir massa mys sedan med båda mina vackra tjejer. 

Saknar redan min underbara man trots att jag nyss träffade honom. Men han är verkligen helt fantastisk. Kul att jag stött på den man jag längtat efter. Tänk att de skulle ta flera år innan man stöter på någon som man verkligen kan ge allt för han är ingen lögnare ingen svikare ingen otrogen karl han är verkligen perfekt.  
Han har verkligen fångat mitt hjärta som ingen annan gjort. <3 

Nej nu är man snart hemma och dags för sängen. Min älskade v70 t5 kör jag nu då min fina s80 t5 ska få vila lite :-)

men detta är min pärla bsr chipad med mera ja gud ja 

 

<3 

Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0