Ja så är det :-)

Har nu varit hemma ett tag pga att jag varit sjuk. Va på vårdcentralen i torsdags där han sa jag hade ett virus så ta 3 ipren per dag och vila. Så blev sjukskriven. Åkte till vårdcentralen igår med och då togs de mera prover än första gången och det visade sig att jag hade halsfluss då blir man inte så glad när man gått med de i så många dagar. 

Sjukskrivningen går snart ut som tur är :-) 

Min lilla pratar mera o mera hehe goa tös. Min stora är hos sin pappa nu o det e så tomt utan henne men på söndag kommer hon hem igen 
:-)

idag ska bilen bes haha shit har ont i magen hoppas på att de e enkla 2 or nu. Några vet jag ju redan om. 
Lite nervös e jag ju hehe 
hehe den blir bara sötare :-p


Måste bara säga de att jag har världen bästa pojkvän han e så go så fantastisk hehe han kommer hit och melina o luna blir tokiga hehe dom blir så glada o melina säger jocke jocke jocke hela tiden hehe tills han tar upp henne :-P  han bryr sig verkligen om oss. 
Gud va jag älskar honom hehe <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0