Jag är verkligen ...

... den lyckligaste tjejen nu :-) 

Jag har mina underbara små döttrar och jag har min underbara man. 

Shit vad jag älskar honom och idag äntligen fick jag höra orden tillbaka igen. Som jag längtat shit asså han är verkligen så rätt för mig. 

Han är tillbaka hel hjärtat. 

Och vilken överraskning idag hehe 

Ja han är helt perfekt och mina barn älskar honom något otroligt mycket. Luna är de lite svårare med i och med att hon har Jonas men hon avgudar honom ändå. 
Melina ser honom som sin manliga förebild och det gör mig så glad :-) helt otroligt igentligen hihi han e så fantastisk med barnen :-) 

Jag har verkligen gjort en hel vändning igentligen mitt liv med flytt jobb och karl aldrig någonsin och de menar jag verkligen så har jag stött på en sådan fantastisk man :-) 

Ja så är de ville bara berätta att för första gången har jag hittat rätt man som jag vill leva med :-) det har aldrig hänt innan :-) 

Ne nu ska jag ta en ipren till och hoppas att sjukan släpper men de verkar de ej göra trots de vårdcentralen sa så kan de nog bli aktuellt att ringa jourcentralen. 
Jaja så är de jag e sjukskriven just nu och barnen tycker inte alls de e kul när mamma inte orkar så mycket. Men de blir bra :-) 

Ha de gött alla nyfikna ;-) Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0