jaha

Ja skiten kom till mig med till Slut :-/ de kunde jag väntat mig iof i o med att han varit här hehe :-P  

Tvättade min s80 igår och hjälpte till med merchan blev 2 rena bilar :-P  



Där e min s80 :-P  

Skall bara byta lambdasond på den sedan så ställer jag v70 så den blir i ordning och så kör jag med s80 ett litet tag hihi jag o mina t5or :-P  
Hepp nu in i duschen en sväng sedan hämta mina 2 små älskade hjärtan :-) dem är ju så underbara :-P  


Du ska veta att du gjort mig till en bättre människa du har fått mig att inse och känna mig väldigt älskad och vacker Tack för det :-) 
Varje sekund med dig är helt fantastisk. <3

De va de  

Hej på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0